miercuri, 10 mai 2023

Niscãntiori.../ Uneori...

Niscãntiori...


Niscãntiori, anghilu a meu ñi-adutsi 

zboarã multu mushati di la tini, Doamne.

Anda nu amu cu tsi s-li anyrâpsescu, 

lji adaru areapiti di flituri

sh-li mutrescu azbuirândalui.

Ahânta mushuteatsã, Doamne!

Nu-ari aspuneari, va videari!

Azboairã anvârliga di mini, 

Gioacã hârsiti sh-anghilicescu tu soari.

Fliturlji au bana ahâtu shcurtã...

Armãni mashi mãyia loru.

Anghilu mi hãrseashti pi creashticu

sh-ãñi dzãtsi: " - Va-s yinã iara,

tini nu-ñi ti-anvirineadzã!"

Sumarãdu sh tacu, ama...

Lãcrãñili cadu ca ploaia di vearã.


Uneori...


Uneori, îngerul meu păzitor, 

îmi spune cuvinte foarte frumoase, Doamne!

Când nu am cu ce să le notez, 

le fac aripi de fluture și mă uit

la ele cum zboară.

Atâta frumusețe, Doamne!

Nu poate fi descrisă.

Zboară în jurul meu, dansează fericite

și strălucesc sub lumina soarelui.

Fluturii trăiesc atât de puțin...

Rămâne doar magia zborului.

Îngerul mă mângâie pe creștet

și-mi spune: " - Vor veni iar.

Tu să nu întristezi!"

Îi zâmbesc și tac dar...

Lacrimile cad ca o ploaie de vară.

Un comentariu: