marți, 10 octombrie 2023

Prusufhii (altã turlii).../ Rugăciune(altfel)...


Îmbâneadzã-mi, Doamne!
Alâxea-nji parola sh tsâni
hackerii alargu di loclu
iu-nji easti geanlu,
nu-lji alasã s-mi agudeascã
cu zboarâ puniripsiti,
sumarãsuri plãnãsiti
sh mutriti arâkiushuroasi.
Adarã-mi cãdãrã cumu
nu fuiu vãr-oară,
bagã-nji zboarãli tu aradã
sh alasâ-li s-ashtearnâ
fronimi pi carti.
Avinâ tutsâ niorlji
tsi-nji aumbreadzâ sumarâslu.
Alasã-nji mashi aradza di soari
sâ-nji lunjineadzã tsilarlu
mplinu di muhlã arhundeascã
cu njiurizmã di bagremu,
trandafilu sh iasmiu
sh mini va-s hiu cândilã
apreasã cafi dzuã
cu nãdii sh cu multã vreari.
S-facâ mashi vrearea Ta!



Resetează-mă, Doamne,
schimbă-mi parola și ține
hackerii departe de locul
unde-mi stă sufletul,
nu-i lăsa să-l rănească
cu vorbe mieroase,
zâmbete înșelătoare
și priviri alunecoase,
fă-mă puternică,
cum nu am fost vreodată,
pune-mi ordine-n cuvinte
și lasă-le să se așeze
cuminți, pe hârtie,
alungă toți norii care-mi
umbresc zâmbetul,
lasă-mi doar raza de soare
să lumineze subsolul
plin de mucegaiuri nobile
cu miros de salcâm,
trandafir și iasomie,
și eu voi fi candelă,
aprinsă cu speranță
și iubire, în fiecare zi.
Facă-se voia Ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu