miercuri, 30 iulie 2014

Rugăciune

miluiește-mă Doamne cu
dimineți liniștite,
lasă-mi inspirația neîngrădită
în locul unde îmi 
prepar cafeaua.

aroma ei să dea viață
cuvintelor venite din
apusul de soare
ascuns de ramurile
ce ating cu iubire
iarba necosită.

dă-mi strălucirea lunii,
aprinde-o candelă
să-mi păzească visele
de ispita stelelor din
ochii luminați de iubire.

dă-mi porția de soare,
împarte-o peste toți
cu mărinimie
și alungă duhul 
tăcerilor apăsătoare.

adu-mi înserarea,
mă iartă pe mine
visătoarea ce vrea să scrie

și mă izbăvește de
neîmplinire. Amin.

2 comentarii:

  1. Rugăciunea unui laic, plăcută, caldă, liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc părinte! :) Spre rușinea mea, nu știu decât o singură rugăciune: ”Tatăl nostru”, dar știu că El este peste tot și oricând vreau să îi vorbesc pot să o fac folosind cuvintele mele. Mă aude cu siguranță! Îmi place să cred asta! :)

      Ștergere